clearwater dag 2 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu clearwater dag 2 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu

clearwater dag 2

10 September 2015 | Canada, Kamloops

vandaag gaan we het mooie park echt bekijken, na het voorproefje van gisteren.
Als eerste gaan we naar de helmeckenfalls geweest, dit is de vierde hoogste waterval in Canada, toen we aan kwamen schenen de zonnestralen mooi door de nevel van de waterval, dit gaat een special effect aan de waterval.
vervolgens door naar de mineral springs, vlak voordat we er waren zagen we een zwarte beer aan de kant van de weg lopen. MMH en hier gaan we zo een stukje wandelen ;-)
Ons toch niet laten weerhouden door de beer, want als we genoeg geluid maken schrik je de beer al af en komt ie niet bij je in de buurt
en zo gebeurde, we hebben geen beer gezien maar we de spring, helaas stelde dit niet zoveel voor.
door verder het park in, naar de plek waar je het beste zalm kunt spotten terwijl ze omhoog de stroomversnelling gaan bespringen want dat is wat ze doen.
We hebben hel wat pogingen gezien maar helaas geen enkele vis heeft het gered terwijl wij stonden te kijken

door naar clearwater lake, hier heerlijk in het zonnetje koffie gedronken/

Langzaam aan weer terug naar het huisje, dit via de watervallen en het uitzichtpunt van gisteren. het uitzicht blijft adembenemend vanaf daar.

• 19 September 2015 - 14:53

Pa Te Hofstee:

hallo vakantiegenieters,

Jullie blijven genieten, en dat is echt vakantie.
    Ik heb gelezen dat Clearwater dit jaar 100 jaar oud is. Wisten jullie dat!
    Geniet van casual en uitstekende restaurants, het bruist daar van activiteiten.
    Maar er heerst daar een gematigd klimaat, maar daar zijn jullie wel van de hoogte.
    Foto wedstrijd;
    Doe mee aan onze honderdjarige sweepstakes door snapping een foto in de voorkant van onze nieuwe Instagram frames en deel deze met # clearwater100!
    Is dit iets om mee te doen, doe het dan. (dit staat op Google)

Groetjes
    Pa en het vogeltje.