clearwater - whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu clearwater - whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu

clearwater - whistler

11 September 2015 | Canada, Whistler

vandaag de langste reisdag van de reis, we vertrekken daarom ook al om 9.00 na het ontbijt.
Na 100 km komen we in Kamloops aan, dit is de eerste grote plaats die we tegen komen. Onderweg komen we veel variatie in landschap tegen, we gaan de vlaktes op en het lijkt weer een beetje op de cowboytrail van het begin en we komen in de bergen en rijden over wegen met bochten waar je maar met 20km doorheen mag, nou dit is echt niet overbodig.
Inclusief korte pauze komen we rond 18.00 aan in het hotel in Whistler. wat een wereld van verschil, dit is een bruisende plaats met veel restaurantjes, cafés en levendigheid.
Aangezien we voor morgen een ziplinetour hebben geboekt gaan we vast kijken waar de office is.
daarna eten en relaxen, we zijn gesloopt na deze lange rit

Wat leuk dat jullie deze site komen bekijken!!. Op deze site kunnen jullie ons volgen tijdens de reizen die wij maken. Herinner gister Droom van morgen Maar leef vandaag !!!

Actief sinds 17 Sept. 2008