kootenays - Reisverslag uit Canmore, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu kootenays - Reisverslag uit Canmore, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu

kootenays

05 September 2015 | Canada, Canmore

Vanmorgen hadden er de weergoden Nog niet mee. In de regen vertrokken we naar Canmore, op aanraden van Mike namen we de 93/95 ipv de 22. Helaas hadden we de eerste twee uur nog steeds regen en dus weinig uitzicht op de bergen. Bij radium aangekomen hield de regen op precies op tijd want we gingen door Kootenay. Een mooie route met mooie uitzichten, de wolken trokken omhoog. Onderweg gestopt bij een plek waar ze gingen raften. In een groep met 3 rafts en kanoos gingen ze ongeveer 140 kilometer de rivier af. De hond kon niet wachten tot ze gingen vertelde het meisje wat bij die groep hoorde. Onderweg Nog regelmatig gestopt op mooie plekken. Tegen vier uur in canmore aangekomen. Een mooie nieuwe plek om te verblijven. Een b&b met wederom mooi uitzicht en een heerlijke loungeplek met zelfgebakken chocolate chip cookies. Mmhhh. Na het eten een klein rondje door de buurt gewandeld, staan erg leuke huisjes hier. Morgen weer lekker op. Kijken wat er gaan doen, helaas voorspellen ze regen en zelfs sneeuw! We zien het wel

• 05 September 2015 - 12:19

Gea Van Vonno:

Hoi Chantal en Remco,

Leuk jullie belevenissen verder te volgen. Jammer dat het zoveel regent, wat dat betreft is Canada hetzelfde als Nederland.....helaas niet altijd zon garantie. Een troost, in Nederland regent het ook flink af en toe. Hoop en duim op mooier weer voor jullie en nog veel mooie avonturen.

Groeten Gea.

• 06 September 2015 - 13:37

Pa Te Hofstee:

Hallo Remco & Chantal,

Zoals Gea dat ook al heeft aangegeven, het weer is in Nederland niet veel beter. Maar jullie moeten het er maar even mee doen. Het weer zal toch op een dag verbeteren, om nog interessante wandelingen te gaan maken in de omgeving waar jullie omdat moment zijn.
    En raften in buiig weer kan ook. Je word dan dubbel nat, maar dan heb je ook wat.
    Nu weet ik ook wat de betekenis b&b is: Beste Buien.

Heel veel vakantieplezier,

Groetjes,

Pa,
    Niet van PIP, die wil even wachten tot ik het goede nieuws kan vertellen dat het fluitje weer gaat klinken.