let it snow, let it snow - Reisverslag uit Canmore, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu let it snow, let it snow - Reisverslag uit Canmore, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu

let it snow, let it snow

06 September 2015 | Canada, Canmore

Zoals in het vorige verslag stond hadden we kans op sneeuw. Nou dat ie gelukt, gisteren was het zo bewolkt dat we de bergen niet meer konden zien, het regende flink dus hebben we de dorrithy Smith trail gereden. Het kwamen we in de sneeuw terecht. Het is twee graden dus op de grond blijft het op sommige plekken liggen mooie tocht gemaakt bij een lodge koffie gedronken. Terug naar canmore daar lekker koffie gehad in de b&b. S avond pizza gegeten smaakte erg goed. Toen we terug reden hadden we natte sneeuw. Bij het wakker worden zien er Dat er wat sneeuw ie boven liggen. En mooi gezicht alleen krijg je er gelijk een winters gevoel van. Let it snow :-)

het kan zijn dat er de komende week geen berichten bij komen, weer gaan vandaag naar Jasper en daarna naar Clearwater. We weten niet of daar wifi is

• 07 September 2015 - 21:41

Pa Te Hofstee:

Hoi Chantal en Remco,

Het weer hebben jullie nog niet mee, ik bedoel dus het goede weer.
    Maar hoop doet leven. En dan toch een mooie tocht gemaakt door de sneeuw. Op het moment is het niet anders, maar zo te lezen genieten jullie toch nog wel een beetje/veel.
    In ieder geval zijn er mooie plaatjes om op camera vast te leggen, van de sneeuw, en die foto's laat je aankomende winter aan iedereen zien, en zeggen: wij zijn op wintervakantie naar Canada geweest.
    Toch een goed voorstel!
    Nou dit was het dan weer.
    Nog heel veel vakantieplezier waar je ook mag zijn.

Groetjes Pa.
    Pip nog niet.