jasper -clearwater - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu jasper -clearwater - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van remcochantal - WaarBenJij.nu

jasper -clearwater

09 September 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

Vandaag onze trouwdag, al weer vier jaar getrouwd vandaag :-)
Vandaag hebben we en lange reisdag 400km. In clearwater hebben weer zeker geen Internet ;-). Dus vanaf vrijdag ( voor ons) komen er weer updates

liefs remco en Chantal

• 09 September 2015 - 23:15

Pa Te Hofstee:

Hallo Chantal en Remco,

Op de eerste plaats gefeliciteerd met jullie trouwdag, en alweer 4 jaar geleden.
    Zelf had ik hier niet aan gedacht. Ga namens mij nog eens lekker uit eten, neem de rekening mee, en als het niet te duur is, zal ik over nadenken om dat te vergoeden. Ik hoop dat jullie er een leuke dag van gemaakt hebben.
    Namens PIP ook gefeliciteerd.
    Een reis van 400 km, ben benieuwd waar naar toe.
    Op voorgaande mails zal ik nog op reageren, maar deze is te belangrijk om meteen te reageren.
    Het is bij mij 9-09 en 23.15 uur.

Fl. nog niet.

Groetjes Pa en .............................................................PIP

• 11 September 2015 - 08:47

Wim En Betsy.:

Goede morgen,
    Eoindelijk een teken van leven van deze kant niet dat je denkt dat jullie uit het oog zijn verloren.
    Volgen jullie al vanaf het begin. Goed om te lezen en te zien dat jullie zo volop genieten b;lijven doen
    voor je het weet is het weer voorbij. Sorry ook net als Arie niet aan jullie trouwdag gedacht,
    Gefeliciteerd ( lekker spontaan hë) Morgen ga ik met Brigitte mennen en naar het feestje van Dinie.
    Groetjes vanaf deze kant ook van Brigitte en nog heel veel plezier.