the wale coast - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu the wale coast - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu

the wale coast

22 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Vannochtend eerst jog met de boer het land op om de beesten te inspecteren en te voeren. We hebben 1 schaap meegenomen.
Na een uitgebreid ontbijt vertrokken richting gansbaai om daar de walvissen te gaan bekijken. Toen we aankwamem zagen we in de verte al 2 walvissen zwemmen, dichtbij genoeg om ze te zien, te ver om mooie fotos te kunnen maken. Maar ze waren er! Daarna via hermanus naar betty bay, hier leeft een grote kolonie pinguïns. De route vervolgd en via de andere kant van kaap de goede hoop naar stellenbosch gereden. Dit is een grote plaats, al zal het nog klein zijn in vegelijking met kaapstad. Stellenbosch is het wijn gebied hier dus er zullen nog wel wat lekkeee wijntjes de revue passeren. We schrijven alle merken van de wijnen op zodat we deze thuis hopenlijk ook kunnen vinden.

• 23 Augustus 2013 - 21:14

Karin Kelly:

Hoi Chantal en Remco,

De suid Afrikaanse wijnen smaken inderdaad goed! Ik hou me aanbevolen voor een wijnproeverij als jullie weer terug in NL zijn. Geniet nog van het laatste deel.

Tot gauw,
    Karin

• 25 Augustus 2013 - 15:00

Pa Te Hofstee:

Vakantie, vakantie,
    Dag Chantal en Remco.

Het is zondag 25 augustus 14.51 uur.
    Iets over jullie reisverslag; THE WALE COAST.
    Nu lees ik weer iets in het verslag (zoals in eerder verslagen) dat mij doet twijfelen over jullie eetgewoontes. Ik lees dat jullie een schaap hebben meegenomen. Het zal mij niets verbazen, dat ik na een paar dagen zal lezen; wij hebben heerlijk schaapsvlees gegeten of iets dergelijks wat er ook maar van bereid kan worden. Hoe zit dat????
    Een mooie route gevolgd en diverse soorten wijn geproefd. Nou blijf genieten van de dagen die nog komen.

Groetjes pa.