wine tasting bij bike - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu wine tasting bij bike - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu

wine tasting bij bike

23 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Vandaag hebben we een wine tasting tour gedaan, na eerst stellenbosch te hebbem verkend zijn we bij 2 wine farms geweest. Bij beiden kregen we 5 soorten wijn tw proeven. Het advies was om niet alles op te drinken. Dit kon verkeerd vallen ;-).bij de tweede proeberij kregen we een bijpassende chocolade. Chocolade wit met lemon, chocolade met rooswater, chocolade met 72 % cacao en kers, een amarenakers met melk chocolade en als laatste chocolade met specerijen zoals kaneel en chili peper.de lekkerste wijn was de rosé en de wit lemon chocolade. Daarna gelunched en terug naar de estate. Vanavond eten we lekker hier, zodat er ook niemand hoeft te rijden.morgen gaan we al alles doorgaat zweefvliegen.

• 25 Augustus 2013 - 15:11

Pa Te Hofstee:

Hoi, hoi, Chantal en Remco,

Een wine tour gedaan, met alweer diverse soorten wijn te gaan proeven. Volgens mij is dat proeven steeds gratis daar jullie zoveel soorten achter elkaar drinken.En daarna veel chocolade met diverse toevoegingen gedronken, een beetje chili poeder er achteraan, en daarna zeker weer een wijntje om de chili poeder smaak uit je mond te laten verdwijnen.
    En dan s'avonds lekker eten. Nu vertel je niet wat voor eten, maar volgens mij is dat die meegenomen schaap.
    Nou lekker slapen, en gezond weer op om te gaan zweven, ja misschien van de wijn.

Een warme groet,

Pa.