olifanten en vergezichten - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu olifanten en vergezichten - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu

olifanten en vergezichten

19 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Knysna

Vandaag eerst lekker ontbeten en daarna de bus in voor een anderhalf durende tocht naar onze auto. We hadden de tip gekregen om door addo National park te rijden, dit hebbemn we dus ook gedaan. Bij de eerste waterhole kwamen we een hele groep olifanten tegen, zij waren aan het drinken en spelen, er zaten nog jonge olifanten bij. Erg leuk om te zien, de rest van de tocht zagen we nog een waterbuffel, zebras, bokken pumbas en nog meer kleine dieren. Nadat we het park hebbem verlaten begonnen we aan de een lange tocht langs de kust, na ruim 3 uur kwamen we aan in knysna. Onderweg hebben we al veel prachtige vergezichten gezien.

• 22 Augustus 2013 - 22:34

Pa Te Hofstee:

Vakantiegangers hallo,

Na een lekker ontbijt de bus in om naar jullie auto toe te rijden. Waarom heb je de auto niet bij de bus neer gezet. Ik vind dit niet zo slim doordacht. Maar goed, denk daar de volgende keer maar aan.
    Ik vind dit toch wel een goede tip naar jullie toe, ja toch.
    Lekker door de National park, weer veel dieren gezien, maar ja daar zijn jullie voor naar toe gegaan.
    Een lange tocht langs de kust is natuurlijk ook een mooie ervaring om mee naar huis te nemen.
    En dan met al die vergezichten krijg vanzelf weer inzicht(en). Dat heb ik al eens eerder vermeld.

Ga zo door, en blijf genieten.

Groet vanuit het stadje Groenlo,

Pa.