Een dagje rust - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van remcochantal - WaarBenJij.nu Een dagje rust - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van remcochantal - WaarBenJij.nu

Een dagje rust

Door: Remco & Chantal

17 Oktober 2008 | Nepal, Kathmandu

Vandaag een dag met maar 1 excursie op het programma. Op dit moment zijn we aan het nagenieten van een lekker ontbijt en slenteren we door de smalle straatjes van Kathmandu op zoek naar souverniers.

Vanmiddag gaan we naar de Monkey Temple. De hoogst gelegen Stupa van Nepal. Deze hebben we gisteren niet kunnen bezoeken.

Morgen vertrekken we naar Nagrakot een rit van slechts 2 uur. (dat valt gelukkig ook mee)

See you soon.

• 17 Oktober 2008 - 09:51

Luuk:

Remco, pas je wel op??? Niet dat ze je in de Monkey Temple willen houden......

• 19 Oktober 2008 - 19:29

Ilse:

Hoi Chantal en Remco,

Heb (pas) net al jullie verhalen gelezen, maar wat gaaf zeg wat jullie daar allemaal meemaken! Zou bijna naar het reisburo gaan om zelf zo'n reis te boeken ;-)!

Met de polo ging het de afgelopen wedstrijden ook lekker ;-D! Beide wedstrijden gewonnen:
    Aquapoldro: 2-1
    en tegen Twente vandaag 2-3!

Heel veel plezier nog en ik blijf de verhalen lezen!

Groetjes!

• 20 Oktober 2008 - 19:35

Ruzica:

De naam van de stad klinkt alleen al geweldig en nu lopen jullie daar ook rond! Nice!

have fun!

• 23 Oktober 2008 - 22:14

SvT:

Ha wereldreizigers !

Indrukwekkend he die "crematies". Nog veel plezier tijdens jullie reis !

Groeten Sander.