Terug in het land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van remcochantal - WaarBenJij.nu Terug in het land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van remcochantal - WaarBenJij.nu

Terug in het land

Door: Remco & Chantal

26 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

De laatste dagen hebben we door de drukte van het programma geen tijd gehad om berichten te plaatsen.

Na een vlucht van 8 uur (Delhi -> Zurich) en een vlucht van 1 uur (Zurich -> Amsterdam) zijn we afgelopen zaterdag om 9u aangekomen op Schiphol.

Alsof we nog in India waren hebben we bijna 1 uur op onze bagage gewacht. Na een kop overheerlijke cappucino zijn we terug gereden naar Doetinchem.

Om onze terugkomst te "vieren" hebben we een heerlijke pan boerenkool met worst en ribbetjes gemaakt.

Zodra wij de foto's hebben uitgezocht en onze ervaringen hebben opgeschreven zullen we iedereen laten weten waar deze te vinden zijn.

Onze vakantie was een indrukwekkend ervaring om nooit te vergeten.

Groetjes
Remco & Chantal

Wat leuk dat jullie deze site komen bekijken!!. Op deze site kunnen jullie ons volgen tijdens de reizen die wij maken. Herinner gister Droom van morgen Maar leef vandaag !!!

Actief sinds 17 Sept. 2008