Panoramaroute - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu Panoramaroute - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu

Panoramaroute

07 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Hazyview

Om 7.00 zijn we opgestaan een hebben heerlijk ontbeten op de veranda. Na het ontbijt zijn we op weg gegaan om de panorama route te rijden. Als eerste naar Graskop gereden waar we aan de route zijn begonnen. De Pinacle is een rots die in een dal uitsteekt. Daarna kwamen we bij Gods Window. Een uitzichtpunt wat lijkt op een raam met gordijnen. Volgens een Belgisch gezin heel mooi bedacht. Verder naar bóven gelopen door een klein stukje regenwoud met een uitzichtpunt over het Kruger park. De volgende stop waren de Bourke Potholes. Door een waterval ontstane rondingen in steen. Mooi om te zien. Verderop weer en uitzichtpunt met een mooi zicht op Blyde River Canyon. De 3 rondavels die we daarna zagen zijn 3 bergen in de vorm van rondavels, Afrikaanse huisjes. Op de terugweg zijn we naar de Berlin waterval en Lisbon waterval gereden. Waterval de 2e groter was dan de eerste. Overal werd entreegeld gevraagd maar meestal was dit nog geen euro. De wegen waren goed maar een enkele keer moet je uitkijken voor behoorlijke gaten in de weg. S avond hebben we een lekkere hamburger gegeten met een salade.

Wat leuk dat jullie deze site komen bekijken!!. Op deze site kunnen jullie ons volgen tijdens de reizen die wij maken. Herinner gister Droom van morgen Maar leef vandaag !!!

Actief sinds 17 Sept. 2008