een betoverende ervaring - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu een betoverende ervaring - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu

een betoverende ervaring

18 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vandaag een hele belevenis gehad, we begonnen de dag met het rijden op de olifanten. Een tocht van ong een uur, daarna hebben we ze gevoerd en een stuk met ze gewandeld, mooi om te zien hoe de olifanten zich gedragen als ze hun gang kunnen gaan, daarna een heerlijke lunch gehad en om 15 uur een wandeling gemaakt met luke, een student van de e lodge. Hij had erg veel kennis van de natuur en kon veel verschillende dingem vertellen over de dieren en ee planten. Daarna even opgefrist en lekker gegeten, nog gezelig zitten praten met de eigenaren van de lodge. Heerlijk warm gedouched en in een lekker warm bed gekropen. Het is nu heerlijk een electrische deken en een dik donzen dekbed, wij hebben het niet koud gehad!

• 22 Augustus 2013 - 22:23

Pa Te Hofstee:

Hoi Chantal en Remco,

Het rijden op een olifant lijkt mij voor jullie best wel een mooie ervaring. Heel hoog op de rug met een mooi uitzicht. Hoe kom je boven op de rug van een olifant. Met een trapje en/of neemt de olifant je met de slurf naar zijn/haar rug. Daarna een lunch, en een wandeling gemaakt met Luke de student.
    Daarna hadden jullie een opfrisser nodig, lekker gegeten, napraten en dan richting bed, maar eerst nog gedouched en dan onder de dikke donzen deken.Koelt het er s'nachts zo snel af dat een donzen dekbed jullie warm moet houden??.

Nou alweer een reactie, en hoop dat jullie het leuk vinden.

Groet van Pa/Pip

• 23 Augustus 2013 - 09:52

Gea Van Vonno:

Hoi Chantal en Remco,

Wat gaaf he, een ritje op een olifant. Heb het zelf in Nepal gedaan, het idd een ervaring om niet snel te vergeten. Maar ik vond een uur ook wel genoeg want je zit wel behoorlijk te schudden op zo'n beest.
    Ook de olifanten bij de waterhole is geweldig om te zien. Vooral als ze dan ook nog lekker speels zijn,
    lekker met elkaar gaan ouwehoeren enz.
    Veel plezier verder en wacht al weer op jullie evt volgende verslag, blijft leuk om te lezen.

Groeten Gea.