Namasté - Reisverslag uit Jaipur, India van remcochantal - WaarBenJij.nu Namasté - Reisverslag uit Jaipur, India van remcochantal - WaarBenJij.nu

Namasté

Door: Remco & Chantal

05 Oktober 2008 | India, Jaipur

Zaterdagochtend ging de wekker om 5.00 na een korte nacht.

De laatste huishoudelijke dingen gedaan en om 6.00 de auto in op weg naar Schiphol.

Na een voorspoedige vlucht via Zurich om 0.00 lokale tijd geland in Delhi. Daarna met de bus ruim 5 uur onderweg naar Jaipur.

De reisleider heeft ons de gebruikelijke zaken uitgelegd waarna we rond 11u eindelijk naar onze kamer konden. Lekker de slaap inhalen.

Het is hier op dit moment 39 graden en dat is warm. Gelukkig bestaat er nog airco maar niet buiten.

De eerste indruk is moeilijk te geven omdat we nog veel vanuit de bus hebben gezien. Dit kunnen we de volgende keer beter omschrijven.

Wat we de komende dagen zullen doen, jullie zullen het wel lezen.

Groetjes Remco&Chantal

• 06 Oktober 2008 - 10:01

Arie Te Hofstee:

Lekker vroeg uit de veren, dat is een goed begin. Het is allemaal nog in het begingstadium van een mooie vakantie. Geniet er alle twwe hier lekker van. Tot horens.

• 06 Oktober 2008 - 12:08

Marja:

Heyy Remco & Chantal, jullie zijn er.
    Ik ben nix jaloers hoor enne ... niet gelijk klagen over die warmte he? t Is hier een graad of 12 en hardstikke grijs; dan pas mag er geklaagd worden. Ik volg jullie reisverhaal op de voet. Heel veel plezier en blijf van die koeien af! Tot schrijfs,