8100m best wel hoog - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van remcochantal - WaarBenJij.nu 8100m best wel hoog - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van remcochantal - WaarBenJij.nu

8100m best wel hoog

Door: Remco & Chantal

14 Oktober 2008 | Nepal, Pokhara

Lang niets van ons gehoord. Er lastig om te kunnen internetten.

Wij zijn nu in Pokhara. Een toeristenoord aan de voet van het Annapurna massief van de Himalaya. Vanaf het dak van ons hotel hebben we uitzicht op deze geweldige besneeuwde bergtoppen waarbij je je nietig voelt.

Vandaag hebben we een trekking gelopen van 16 km door een mooie omgeving waarbij we verschillende dorpjes doorkruisenden. Mooie vergezichten wisselende zich af met mooie mensen, huizen en waterbuffels.

Het is een groot contrats met de drukte in India. Frisse lucht en je hoort krekels in plaats van toeterende auto's.

Heerlijk.

Morgen gaan we door richting Katmandhu. Hier zijn we drie dagen en we zullen zeker nog van ons laten lezen.

Bedankt voor jullie reacties. Erg leuk om te lezen.

Fijn dat thuis alles goed is en nee
we hebben geen babyolifantje gevonden

• 14 Oktober 2008 - 16:38

Nadine En Bram:

Hoi Chantal en Remco.
    Wat leuk om jullie op deze manier te volgen. En wat een ervaringen hebben jullie al opgedaan in die 1,5 week. Geweldig. De foto's zien er goed uit, maar ik kom ze zeker bij terugkomst allemaal nog eens bekijken. Geniet nog van jullie verder vakantie.
    Liefs Nadine en Bram

• 14 Oktober 2008 - 19:30

Sue En Jeroen:

Hoi vakantiegangers,

Wat een belevenissen! Leuk om jullie zo te volgen. Is alles naar wens en eten jullie wel goed? Want met zoveel kilometers in de benen is natuurlijk ook brandstof nodig!

Geniet ervan en tot 'horens'.

• 15 Oktober 2008 - 12:27

Marja:

Onvoorstelbaar interessant en eigenlijk net of ik hier een boek zit te lezen. Moet af en toe zeker kippenvel zijn voor jullie.

Heel graag gelezen en we kijken uit naar de volgende kattebel ...

• 15 Oktober 2008 - 14:40

Luuk:

te...weinig...internet...moet....gprs...daanwel...umts.....

alles goed dude?

CHEERS!

• 15 Oktober 2008 - 15:04

Ruzica:

Hoi Chantal en Remco,
    Ik liep meteen een aantal verhalen achter, maar ik heb nu alles gelezen en de foto s bekeken. Ongelooflijk, het ziet er super uit!
    wat hebben jullie allemaal gegeten>? Hebben ze daar ook bijzondere delicatesse, of durven jullie het niet aan? ;)

Uitslapen ziet er niet echt bij, lees ik zo! Maar dan zie je wel de taj Mahal. Heel bijzonder!
    Komt er nog meer trekking aan, dan de 16 km? of was dit het voor deze vakantie?

Heel veel plezier nog! liefs

• 20 Oktober 2008 - 19:26

Arie Te Hofstee:

Dat klopt: lang niets gehoord, maar wat wil je dan wanneer je een berg gaat beklimmen van 8100 meter hoog. Ijskoud en niet sneuwvrij wat heb ik met jullie te doen (dus niet eigen schuld dikke berg)
    Fijne tijd in Katmandhu.
    Tot horens.