Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van remcochantal - WaarBenJij.nu Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van remcochantal - WaarBenJij.nu

Swaziland

11 Augustus 2013 | Swaziland, Mbabane

Vandaag rond 8 uur ontbeten, sue vertelde ons nog wat interessante plekken onderweg naar ons volgende guesthouse. De overgang bij de grens ging vrij gemakkelijk, weer kregen in zuid Afrika nog een exit stempel en in Swaziland een entrance stempel, de auto hoefde niet doorzocht te worden dus met 10 minuten waren we de grens ook al over. Daarna veranderde het landschap al heel snel, weer hebben de panorama route langs de dag gereden en zijn nog naar een glass craft geweest, hier hebben we geen dingen gehaald aangezien we betwijfelen of dit heel aankomt. De route bracht ons nog verder Swaziland in. Aangekomen in onze guesthouse hebben we een kamer met prachtig uitzicht over de dam. Eerst lekker wat gedronken en Remco heeft nog een stuk gewandeld. Chantal bleef op de kamer aangezien zij nog niet helemaal lekker in orde is.

• 13 Augustus 2013 - 19:32

Gea Van Vonno:

Hoi Chantal en Remco,

Wat een mooie verhalen weer. Wilde dieren spotten blijft altijd heel bijzonder. Maar jullie midden in een groep olifanten.... waaaaauuuuw, gaaf zeg. Dat is pas avontuur. Wel jammer dat Chantal ziek is geworden. Nooit leuk maar zeker niet tijdens vakantie. Dus bij deze heel veel beterschap en nog een
    super mooi vervolg van jullie reis.

Groeten Gea.