salt rock - Reisverslag uit Salt Rock, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu salt rock - Reisverslag uit Salt Rock, Zuid-Afrika van remcochantal - WaarBenJij.nu

salt rock

16 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Salt Rock

Vandaag onderweg naar Salt Rock. Eerst nog naar Hluwehluwe natuurreservaat. Hier hebben we giraffen, zebras, bokken en veel vogels gezien. We konden niet het hele reservaat door want hier hadden we de tijd niet voor. Vanuit het reservaat in een keer door naar Salt rock. We waren hier rond 17.30. Tijd om de rugzakken voor de vlucht van morgen in te pakken.

• 22 Augustus 2013 - 22:00

Pa Te Hofstee:

Hallo vakantiemensen.

Allereerst bedankt voor de kaart Big 5.
    In het natuurreservaat HLUWEHLUWE veel wilde dieren gezien en vogels Niet alles kunnen zien maar, ja dan moet je s'morgens maar eerder je nest uit komen en dan lukt het de volgende keer wel, grapje.
    En dan op tijd terug om de rugzakken voor de vlucht voor de volgende dag inpakken, ja er is altijd wel wat te doen op zo'n uitgebreide vakantie.

Geniet, geniet, geniet en ga zo maar door.

Veel vakantie plezier,

Met een zonnige groet uit Groenlo,
    Pa en Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.

Wat leuk dat jullie deze site komen bekijken!!. Op deze site kunnen jullie ons volgen tijdens de reizen die wij maken. Herinner gister Droom van morgen Maar leef vandaag !!!

Actief sinds 17 Sept. 2008